Cenniki do pobrania

Rzetelna Firma

TYLKO PIECZĄTKI I AKCESORIA ZAMÓWIONE U NAS PRZEZ NASZ SKLEP INTERNETOWY SĄ DOSTĘPNE W CENACH HURTOWYCH DOSTAWCÓW.

ODPOWIEMY NA KAŻDEGO E-MAILA, biuro@tanie-pieczatki.com.pl PODAJĄC POSZUKIWANE ARTYKUŁY, KTÓRE MOŻNA ZAMÓWIĆ W SKLEPIE.

NASZ KONSULTANT ODPOWIADA NA NAJTRUDNIEJSZE PYTANIA 7 DNI W TYGODNIU OD GODZ. 9-20 TEL. 512 469 411

W RAZIE NIEMOŻNOŚCI ZNALEZIENIA JAKIEGOŚ TOWARU, POMOŻEMY GO ZNALEŹĆ.

PO LEWEJ STRONIE ZNAJDUJĄ SIĘ POSZCZEGÓLNE KATEGORIE DOSTĘPNYCH ARTYKUŁÓW.

PODSTAWOWE TOWARY WYSYŁAMY W CIĄGU 24 GODZIN OD ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY,

NIETYPOWE, KTÓRE MUSIMY ZAMÓWIĆ, W CIĄGU DO 10 DNI.

 

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

Jak zamówić pieczątkę?

 

 

Dokładnie jest to opisane pod przyciskiem JAK KUPOWAĆ? oraz przy kategorii PIECZĄTKI - GUMKI

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@tanie-pieczatki.com.pl lub telefonicznie: 512 469 411
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@tanie-pieczatki.com.pl lub telefonicznie: 512 469 411
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska (przesyłka priorytetowa),
  • kurier

 

» szczegółowy opis form dostawy

 


 Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranego sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi kilkanaście złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, płatność kartą płatniczą).

» szczegółowy opis form płatności

 


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszej siedzibie znajdującej się pod adresem: os. Orła Białego 43 , 61-251 Poznań. Godziny pracy znajdziesz w zakładce Kontakt. Musisz jednak nas o tym powiadomić w chwili opłacenia zamówienia. Ze względów logistycznych płacisz za obsługę wydania na miejscu.

 


Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury i NIP. Jeżeli nie wpiszesz NIP otrzymasz paragon. Nie musisz informować o chęci otrzymania faktury osobno, jeżeli wpiszesz NIP, automatycznie otrzymasz fakturę VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu dostawy, zmiana treści usługi), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 512 469 411, podając również nr zamówienia i jego datę.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości i wykonania usługi. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 512 469 411.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512 469 411.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta lub polskiego importera.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny (nie dotyczy to wykonanych na indywidualne zamówienie pieczątek, wkładów tuszujących i tuszy). Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

 

 

 

 

 

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
Click Shop | Hosting home.pl