Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część towarów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512 469 411

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.
  5. Jeżeli reklamacja dotyczy treści pieczątki lub jakości odbicia, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Najlepiej prześlij nam skan jej odbicia Po sprawdzeniu zamówienia ustosunkujemy się do reklamacji i ewentualnie wyślemy nową gumkę do samodzielnego zamocowania w oprawie. Nie przesyłaj do nas całej pieczątki z oprawą.
  6. Reklamacji oraz zwrotowi nie podlega kolor towaru (obudowy pieczątki), który jest wysyłany losowo (jeżeli nie zaznaczono tego w zamówieniu składanym w sklepie internetowym). Dostępne kolory można obejrzeć na stronach producentów i złożyć u nas zapytanie, czy posiadamy dany kolor obudowy. Na zdjęciach towarów ze względu na ilość występujących kolorów, często towar pokazany jest w jednym kolorze.
  7. Reklamacji nie podlega również nieodbijanie pieczątki z powodu szybkiego zużycia wkładu tuszującego w wyniku intensywnego jej używania, np kilka tysięcy razy dziennie (należy wtenczas dokupić odpowiednie wkłady tuszujące).

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się to tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru:

  1. Odeślij zakupiony towar w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Nie podlegają zwrotowi wykonane  na zamówienie pieczątki, wkłady tuszujące oraz tusze. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (minus koszty wysyłki, prowizji od ewentualnej płatności elektronicznej i kosztu zwrotnego przelewu kwoty za zwracany towar).

 

Jeżeli Twój zwrot towaru zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na Twój koszt.

MAMY PRAWIE WSZYSTKO - ZAPYTAJ

TEL. 512 469 411

(7 DNI W TYGODNIU 9.00-20.00)

LUB E-MAIL: biuro@tanie-pieczatki.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl