Gwarancja i serwis
Część towarów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512 469 411
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.
- Jeżeli reklamacja dotyczy treści pieczątki lub jakości odbicia, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Najlepiej prześlij nam skan jej odbicia Po sprawdzeniu zamówienia ustosunkujemy się do reklamacji i ewentualnie wyślemy nową gumkę do samodzielnego zamocowania w oprawie. Nie przesyłaj do nas całej pieczątki z oprawą.
- Reklamacji oraz zwrotowi nie podlega kolor towaru (obudowy pieczątki), który jest wysyłany losowo (jeżeli nie zaznaczono tego w zamówieniu składanym w sklepie internetowym). Dostępne kolory można obejrzeć na stronach producentów i złożyć u nas zapytanie, czy posiadamy dany kolor obudowy. Na zdjęciach towarów ze względu na ilość występujących kolorów, często towar pokazany jest w jednym kolorze.
- Reklamacji nie podlega również nieodbijanie pieczątki z powodu szybkiego zużycia wkładu tuszującego w wyniku intensywnego jej używania, np kilka tysięcy razy dziennie (należy wtenczas dokupić odpowiednie wkłady tuszujące).
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się to tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru:
- Odeślij zakupiony towar w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Nie podlegają zwrotowi wykonane na zamówienie pieczątki, wkłady tuszujące oraz tusze. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy (minus koszty wysyłki, prowizji od ewentualnej płatności elektronicznej i kosztu zwrotnego przelewu kwoty za zwracany towar).
Jeżeli Twój zwrot towaru zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie towaru lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na Twój koszt.
MAMY PRAWIE WSZYSTKO - ZAPYTAJ
TEL. 512 469 411
(7 DNI W TYGODNIU 9.00-20.00)
LUB E-MAIL: biuro@tanie-pieczatki.com.pl